Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Шубчік О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Шубчік О. А. 
Аналіз напрямків автоматизації системи збалансованих показників діяльності підприємства на основі сучасних програмних засобів [Електронний ресурс] / О. А. Шубчік // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 3. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_3_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.254 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Шубчік О. А. 
Класифікація підприємницьких мережевих структур [Електронний ресурс] / О. А. Шубчік // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 210-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_9_37
Досліджено чинники, що спричиняють необхідність переходу до нових мережевих методів управління. Проаналізовано різні підходи до визначення мережевих підприємств та запропоновано власне трактування поняття "мережева структура" як системи взаємопов'язаних об'єктів господарювання, що базується на раціональному використанні загальних ресурсів, ідей за підтримки сучасного інформаційно-комунікаційного забезпечення для розширення границь бізнесу, отримання економічного ефекту та вдосконалення інноваційної діяльності. При систематизації наукових праць вітчизняних і закордонних учених виділено класифікаційні ознаки мережевих структур за: типом моделі мережі, базовою основою створення, однорідністю формату, місцем походження, стійкістю взаємозв'язків, рівнем самостійності, інноваційною складовою, територіальним розміщенням, шляхами розвитку, маркетинговими комунікаційними каналами, виробничою складовою, ступенем стабільності учасників, розміром підприємств- учасників, стратегічним партнерством, основним видом діяльності, рівнем централізації та за ступенем формалізації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.774 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Шубчік О. А. 
Використання збалансованої системи показників у корпоративному управлінні ресторанними мережами [Електронний ресурс] / О. А. Шубчік // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 1. - С. 201-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2013_1_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.664 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Шубчік О. А. 
Комунікативні шляхи підвищення ефективності діяльності підприємства ресторанного господарства [Електронний ресурс] / О. А. Шубчік // Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета. - 2014. - Вып. 47. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VzKipu_2014_47_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.916 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Шубчік О. А. 
Основні положення формування мереж підприємств ресторанного господарства в умовах сучасної економіки [Електронний ресурс] / О. А. Шубчік // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 5(3). - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_5(3)__31
Попередній перегляд:   Завантажити - 646.571 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського